DeryaKuzusu Aslında çok içimize sinerek Joie Chrome demiştik ve indirime girmesini bekliyorduk puseti ile birlikte. Sonra dün civilde Casual Cadillac Air ın krem rengini gördük. Bayıldık arabaya. Tekerlekleri ayrı özel, kumaşı ayrı özel herşeyi yle kaliteli duruyordu. Ve indirme girmiş Joie ile arasında 100 lira fark vardı sadece. Kafamız karıştı haliyle 🙈 Evet sevgili anneler ya da anne adayları hangisini aldınız hangisinden memnunsunuz? Bir de fiyatı 2500 den 1874 e düşmüş daha indirime girer mi yoksa pahalanmadan rengi bitmeden alalım mı? Hadi Bi el atın anneler 🙏🏻😊 kararımızı verip yarın sipariş vericez artık doğuma son 50 gün kaldı.
Mudurehanim DeryaKuzusu casual quatro throne aldık kumaşı kaliteli tekerlekleri cok rahat hareket ediyor daha kullanmadık dısarda ama bizde baya arastırıp almıstık
Nur___ DeryaKuzusu canım travel isteyen için cadillac air süper, biz casual vista trona alıcaz nasipse 🌺 bide Chrome biraz daha ağır diye biliyorum
gulyagmur33 DeryaKuzusu bizde casual cadillac aldık ama air olmayanı o da indirimde ve airle arasında çok bi fark olmadığını söylediler zaten indirimli fiyatları arasında da çok bi fark yok ikisinin hangisini alırsanız bence çok iyi cadillac👍🏻
DeryaKuzusu Eski tartışmalara da baktım ama joie Chrome ile bir kıyaslama görmedim. Bir de fiyatı merak ettim. Sizler ne kadara aldınız pahalanır mı ucuzlar mı diye 🙈
DeryaKuzusu Haydinnn kaynana postlarını bırakıp gelin 🤷🏻♀️🙈 söz çok tutmuycam üç beş kullanıcı yazsa ikna olurum o durumdayım 🤦🏻♀️
DeryaKuzusu Ecrinnisa hangisi canım cadillac trona mı cadillac air olan mı? Sizce ayak kısmı ayarlamıyormuş ya artık bu baston olarak kullanılmasına engel mi?
DeryaKuzusu Eşim malzeme kalitesi çok farklı diyor cadillac daha kaliteli belli diyor. Mesela joie Chrome da kol ayarı da aşağı yukarı şeklinde yapılmıyor ama cadillac ta yapılıyor. Arka tekerlekler süspansiyonlu. Benim merak ettiğim fiyatı düşer mi daha alanlar nerden ne kadara aldı bu arabaları?
Ecrinnisa Cadillac air almayı dusunuyorum canim civilin sitesinde ayarlanabilir ayak dayanağı diyo ben baston travelini alacaktım çift yönlü olmadığı için bu üründe karar verdim güzel kullanışlı gozukuyor
DeryaKuzusu Ecrinnisa evet evet bne de o özelliğini görünce çok sevindim. Peki ne zaman alacaksınız sizce şuan civilde ki indiirm iyi mi? 33.haftamıza girdik yavaştan alalım diyoruz ama kullanıcı yorumları gelmedi ne yazıkki 🤷🏻♀️😔
Ecrinnisa Bende civilden almayı dusunuyorum ama biraz fiyat araştırması yapacağım internetteki fiyatlar arasında civilin fiyatı en dusugu
DeryaKuzusu Mudurehanim ne kadara aldınız? O araba ile cadillac air çok benziyor özellikleri. Ama quatro piyasada yok gibi bir de pahalı dimi cadillac air e göre
DeryaKuzusu Nur___ vistayı arkadaşım kullanıyor o da çok memnun fakat biz çift yön özelliği olsun istiyoruz sanırım vista da sadece puset çift yön kullanlıyr
Ecrinnisa Nur___ bende ilk onu beğenmiştim ama çift-yönlü değil malesef o yüzden almaktan vazgectim ama oda güzel
Mudurehanim DeryaKuzusu hepsiburada dan 2000 liraya almıstık temmuz ayında biz quatro yu, biz aldıktan sonra hatta cadillac air in fiyatları e bebekte 1650 tl e kadar düştü bi arkadasımız almıstı ordan biliyorum
Nur___ DeryaKuzusu ben baston +puseti olmasından dolayı tercih edicem çok beğendim, yön de tercih kriteri olabiliyor
Nur___ Ecrinnisa doğrudur cnm, çift yönlü araba alırken dikkat edilmesi gereken arabanın altı yüksek olması daha iyiymiş çünkü ayak çarpabiliyormuş kendimize doğru çevirdiğimizde dikkat edin kızlar 🌺
DeryaKuzusu Ecrinnisa air olmayan cadillac dimi? Biz dün inceledik baya farkı var ya. Hatta civil e gir cadillac air yaz onun fotolarının en sonuncusunda farkları kıyaslamışlar.