İyi akşamlar hanımlar 19 haftalık hamileyim 3-4 gündür çok ağır şekilde grip geçiyorum. Özel bölgemde de kaşıntı başladı aynı zamanda. Kendi hastanemin aciline gittim bana augmentin 1000 mg antibiyotik verdi. Kendi Doğum doktorumu da arayıp bilgi verdi doktorum kullanabilir dedi. Bu ilacı kullanmaya başladım ama biraz ishal gibi yaptı beni. Kullanıyorum ama antibiyotik oluşu da çok tedirgin yapıyor Allah korusun bebeğime birşey olacak endişesi var içimde hep. Daha önce kullanan oldu mu bu ilacı aranızda.