26 haftalık hamileyim daha bugün hastane randevum vardı herşey iyi çıktı kan idrar ultrason şeker yüklemesi falan hepsi iyi. Doktora da söyledim birşey demedi vajinamda çok ağrı hissediyorum özellikle idrara sıkışınca iğne bakması gibi karnımın alt tarafında bu normal mi sizde de var mı ilk hamileliğim ???