feyzaa34 Kizlar 38 haftaya giricez gece sol gogusum birden taş kesildi 4 saat kesintisiz cok agridi anneme mesaj attim oda süt biniyodur zemzem sür ovala dedi bende süt gelir diye korkuyorum ilk süt faydali cünkü bebisim emsin dokunmak istemiyorum taş kesildi agri gelip duruyor birde hastaneye bu sikayetlede basvurmak ne kadar mantikli bilemedim🤧 Bu arada manuel gogus pompamiz var sizce sagmalimiyim
Deletedmom277 feyzaa34 Sütün olması çok güzel bekle bebeğin doğunca emerek boşaltacak. Şuan sakın sağım falan yapma hatta elleme hiç.
Gamzelianne1453 feyzaa34 ssgma asla ama gece yatarken sutyen olsun ve beyaz lahana ile gogusunuzu komple sarin tum sut akicak Sabaha kadar yada maydonozz hepsi kendiliginden Bosalacak cnm 👍
feyzaa34 Busimss FSCMK Evet bende oyle biliyorum ebe goguse dokunmak yasak demisti gebelik okulunda biraz daha devam ederse sağmayi dusunuyorum duşa filanda girdim banamisin demiyo gene devam ediyor taş gibi 😢
cqdm46 O kadar ağrı varsa sağıp saklasanız olmaz mı acaba bebiş için? Hem ağrınız geçer hem ilk sütünüz boşa gitmez
Badevehande Doğum başlayabilir haftan yeterli Doğum için çok zonkluyorsa sağıp poşete koyun ama bebek için çok faydalı onu içirmelisiniz doğunca
feyzaa34 Badevehande biberonda saklayabiliyormuydum🤔 saklayabiliyosam camda daha saglikli olur dimi aventin cam olanindan var
Deletedmom277 feyzaa34 Canım rica ediyorum sağ diyen arkadaşlara uyma 😂 Elleme hicbir şekilde. Haftan müsait biraz daha bekle sıcak suya gir masaj yap sadece sıkmadan.
feyzaa34 Deletedmom277 yaptim inanki canim sicak suya giriyorum ovuyorum dedigim gibi sikmadan ama hala devam ediyo😢
Badevehande feyzaa34 yok canım biberonda olmaz süt saklama poşetleri var onlara koymalısın bide buzlukta saklamalısın normal Doğum istiyorsun sanırım doktoruna da bi danış ama zonkluyorsa başka çaren var mı bilmiyorum
Gamzelianne1453 feyzaa34 evet komple sar canim ucuna denk gelcek sekilde komple maydonoz koycaksin hepsi akicak merak etme sipir sipir aktigini goreceksin zatn bende oyle gogusumu indirmistim saracoglunun tarifi bu
feyzaa34 Gnl_grb ovaladim canim duşa girdim sicak olsun ilik olsun sadece yarim saat duruyor agri sonra gene devam
Gnl_grb feyzaa34 bide canın bişey mi cekti birinden falan görüp yiyemediğin ondan oluyor bak aşerdiğin bişey yiyemessen gögsün agrır kırmızı olur şişer taş kesilir belki o dur
Aycaorhan feyzaa34 cnm kolostrumu (ilk süt )getiren hormonlar vücudun senin dogum yaptıgın anda üretiyor yani o gelen ilk sütün degil sadece süt kanallarını açan bir akıntı ılık suyla masaj yap derim ben bunları doktorunla konuş bence kesin dogru olanı o sana anlatacaktır
Semre42 feyzaa34 canim hafta olarak dogumu tetiklese dahi sikinti yasayacagin bir hafta degil bence sag ve sut saklama posetinde buzluga koy buzlukta 3 ay omru var sutun bebegin dogdugunda emzir o sutunu de kullanirsin sakla 3 ay