aselinannesi06 Biz az evvel eşimle eczaneden doktorumun yazdığı bi ilacı aldık hatta eczacıda benimle aynı dr gidiyormuş(emsey hastanesi pınar gökova) ve kendiside bu ilacı kansızlık için kullanmış,ilacın ismi “sideFer “
Ben daha evvel oraferon kullandım ama aşırı mide bulantısı yaptı şimdi bunu deneyecegim isterseniz sizde bi dr danışın,