Smge_ aynı sorunu bende 5. hafta 6. günümde yaşadım, doktora gittim sabahında ve kese normal dedi progestan verdi.bir daha lekelenmem olmadı. şu an 7. haftaya girdim. 1 gün önce kalp atışını duymak için kontrole gittim ama henüz göremiyoruz bebeği kesenin içinde dedi ve kalp atışını da duyamadık. haftaya tekrar kontrol var ve bu kez de duyamaz ve göremezsek boş gebelikten şüpheleneceğini söyledi.