Edaa3595 Canım bende e bebeğe gittim geçen hafta eşimle arabalara bakmak için gerçekten çok büyükler resimde gördüğüm gibi değil tek başıma bi yere giderken baya bi zorlanırım o yüzden travelden vazgeçtim ben e bebek joie muze xl alıcam daha hafif kullanışlı