Öncelikle her bebegin gelisimi genleri vs de göz önüne alinarak farkli oldugu ifade ediliyor. O yuzden normal olup olmadigini drun soyleyebilir canim onlar daha iyi biliyor standartlari. Ki standartlarda ne yazik ki bizler gibi asya irkina gore degil amerika canada verilerine göre duzenlenmis. Anlayacagin nettekiler bile bizimle pek eslesmiyor. Diger konuda da bebeklerde bu yasanan bir durum bir cok bebek 3 defa hattakordonu dolanmis sekilde dunyaya gelebiliyormus. Tedirgin olacagin bir sey olsa drun soylerdi zaten tedirgin olma