Momgirl Boğaz ağrısı için doktora gittim doktor antibiyotiksiz geçmeyeceğini çok ilerlediğini söyledi kendi doktoruma danıştım sorun yok dedi ama İçim rahat etmedi kullanan bilgisi olan var mı
Merve6475 Momgirl bizim doktorlarımız da bu antibiyotigi veriyolar enfeksiyon durumunda doktorunda bi sıkıntı yok demis zaten
Guneess Momgirl aksef hamilelikte güvenle kullanabileceğiniz zararı olmayan bir antibiyotiktir. İlaç tanıtım sorumlusu olarak söylüyorum bunu..
Merve6475 Momgirl olmaz olur mu hamilelikte vücut enfeksiyona daha yatkın oluyo tedavi edilmezsede ileriki haftalarda erken doguma yol acıyo o yüzden veriliyo canım tablette oluyo damardan sıvı seklindede verilebiliyor
Merve6475 Momgirl canını sıkma tedavisine baslamıs doktor Allah’ın izniyle düzelir bian önce ilaçlarını düzenli kullan yeter 🤗
mmerve1507 Momgirl ben de kullandım idrar yolu enfeksiyonu yüksekliğinden. Zaten doktora hamile olduğunuzu söyleyince ona göre antibiyotik veriyorlar sadece kafamıza göre kullanamıyoruz yoksa gebelikte antibiyotik kesinlikle kullanılmaz diye bir şey yook 😊