Petrova aynı korkuları bende yaşıyorum çok eskilere dayanıyor benim de korkum bir keresinde şahit olmuştum normal Doğum yapan bir bayanın bağırışlarına ve lisedeydim herkes de normal Doğumu çok sancılı bir süreç olarak anlattığı pek iyi hikaye duymadığım için yıllardır fobi gibi birşey oluştu. Bir iki kez vajinal muayene oldum kendimi kasmadığım sürece acılı değildi ama daha çok sancı ve oraya dikiş atılacağı düşüncesi beni korkutan. İstemdışı oluyo bu anlıyorum sizi. Burda güzel hikaye yazanlarda nadir de olsa var geneli korkutucu. Ben 38 haftalık oldum bugün ve muayene oldum çatı muayenesi korkumu yenemedim açıkçası ve epidural için gün aldım hakkınızda hayırlısı belki siz yenersiniz