Berkos Arkadaş son 3-4 gündür kasık ağrım ve beraberinde bacağıma vuran bir ağrı var.. Korkmalı mıyım ? Yarın 10 hfta olacaz
Superfreshlerim Berkos kanaman, yoğun akıntın yoksa korkma canım, oluyor, ilerleyen haftalarda da olacak
fadimeozbas @Berkos Bende 10+6 dayım ve 1 haftadır kasık ağrısı bacağıma vuran ağrıyla uğraşıyorum kuzum hele sol belimden bacağıma nasıl ağrı vuruyor ama dün okudum ki bu hftalarda normalmiş
Berkos fadimeozbas evet canım benm de öyle.. vajinamın kenarından bacağıma atan bir ağrı.. Kasık ağrısı da oluyor doktor a sordum rahim büyüdüğü için dedi ama içim rahat olmadı
MCY Kendini yormamalısın zorlamamalısın bol bol dinlenmelisin lekelenmen ve kanaman olursa ( İnşaAllah olmaz ) hemen doktoruna git 🦋 Rabbim sıhhat versin inşaAllah hepimizin yavrularına 😇
Berkos MCY amin amin canm inşallah.. Yormuyorum aslında kendimi ayağa kalkayım biraz yürüsem hemen oluyor uzanırken geçiyor😕
Berkos Superfreshlerim çok şükür Yok canım.. Ama ıslaklık çok oluyor akıntı Yok ama ıslak iç çamaşırımda oluuor genel de crinone kullanıyorum belki ondan diye düşünüyorum onu
minikmelegim_ Superfreshlerim bende 10 haftalığım ayni sekilde ağrım var zaten kasık ağrım başindan beri var da bel ve bacak ağrim bugun başladı. 3-4gundur de yoğun akıntım oluyor kokusuz fakat rengi sarı ve koyu 🤔
MCY Kontrole gittiğinizde doktorunuza danışmanızda yarar var o zaman Bir şey varsa erken önlem alırsınız en azından inşaAllah bir sıkıntı bir problem yoktur 🦋Berkos
Superfreshlerim Berkos terliyor olabilir misin canım, ilaçtanda olabilir. İdrarında yanma falan var mı?
Berkos Superfreshlerim yok terleme değil yanma da Yok 1 hafta önce bakmıştım enfeksiyon vs yoktu.. akıntı olmuyor ama ıslaklık oluyor ilaca bağladım ben 🤔
Superfreshlerim Berkos ondandır o zaman korkma ağrı oluyor bir gün uyanıyorum hiçbişeyim yok ertesi gün uyanıyorum hep bir ağrı hiç belli olmuyor canım, insan panik oluyor ama bu süreçler böyle demekki
Superfreshlerim minikmelegim_ geçmiş olsun canım, açık sarı akıntı normal deniyor ama rengi koyu ve bolsa enfeksiyon olabilir hiç riske atma doktoruna danış, hiçbişey yoktur normaldir belki ama kafan rahat olur