Alisalpa Denizay bu konuda beyhekim hastanesi sevilay bozkurt diyorum. Gerçekten kendini normal doğuma şartlamış ve birçok ssvdli hastası olan bir kadın doktor. Gitmenizi tavsiye ederim
ZeynebSa Selamun aleykum hanımlar, ben de17 haftalık ssvd adayıyım inşaAllah şuan beyhekime gidiyorum ama kalbimin mutmain olmadığı noktalar var. Sizlerde son durum nedir? Neler yaptınız doğumlarınız nasıl sonuçlandı?
juliet Denizay valla konuyla alakalı bi bilgim yok maalesef. Ama sakarya da remzi eren ve sevilay bozkurt için normal doğumcu derler.
Kubraerbay Konu hakkında bir bilgim yok malesef fakat Bende ilk konakta yeşim hanıma gittim fakat pek konuşmayı sevmiyor verimli görüşme geçirmedim 2kez. Şuanda devlette aslı kal kaymaza gidiyorum ondan çok memnunum ama özelde dogum istediğim için konaktaki ilknur hanımla adatıptaki tugba hanım arasında kararsız kaldım varmı tavsiyeniz 😊
esraaa86 Denizay sevilay hanım ssvd hala yaptyr sizin aranzda gergin bi konuşma falan mı geçti ondan mı yaptırmıyorum dedi,bazen bazı hastalara olumsuz cevap veriyormş çünkü