sevval55 ya ben 1 yıllık estetisyenim şuan çalısmıyorum hamile oldugum içn işe alınmıyorum ama inanır mısın kendime çare bulamıyorum cilt bakımı yaptırıyordm önceden düzenli bıraktım düğün öncesinden ondan sonra yüzüm bozuldu resmen ve bakım yaptırmak tan oldu normalde cildim bebek gibiydi zaten kesinlkle saglık lı değil hiç bir merkez buhar makinesnde buhar veren su deposunu inceleseniz içnde sinek bile bulursunuz insanlar öneriyo gidin diye de hep bosuna
....... evde kendimizi buhara tutup cıkarabildiğimizi sıkıp, limon sürmeliyiz galiba 😂 5 dk sonra yıkamalı ve pirinç Maskesi veya kahve telvesi maskesi yapmalıyız 15 dk sonra yıkayp adaçayı ile de tonik yapabilirz şuan deli gibi araştırıyorum 😂 uygun bir nemlendirici ise şart 😌 sıkma işlemini eldiven takıp işaret parmaklarına yumusak peçete sarıp sivilcem Cıkana kadar aynı yerden sıkmak değilde her yönden hafif hafif sıkıp cıkarabilriz kökü neredeyse o tarafta zaten atıcak kendini hafif kan gelebilir tamamen cıkmıstır veya sarı su..