Blackandwhite tatlım üzüldüm böyle bir karar aşamasında olmana, eğer doktorun alınması zorunlu doğsa da yaşamaz ve kalbi delik diyorsa mutlaka vardır bir bildiği. Her anne için zordur ama eğer 9 ay taşıyıp da doğum sonrası öldüğünde daha çok yıpranacaksın. Yine de sizin kararınız, aile birliği ne diyorsa en çok da onlara kulak vermelisin.