[silindi]
hanımlar az önce katıldım foruma çok değil😂linç etmeyin bu yüzden sorularımı sormak istiyorum sırayla müsaade varsa🙏 Öncelikle daha çok erken hamileliğim ve biraz heyecanlıyım çok kolay hamile kalamadımçünkü çatlak kremi aldım hemen ve Lierac aldım nasıldır kullanan var mı?
MCY
Daha çok erken hamileysen sonra da sorabilirsin bence 🤔
Ayrıca başkasına iyi gelen bir şeyin sana iyi geleceğini nerden biliyorsun ?
Fatmanurars
Lierac kullandım 9.ayıma girdim fakat kullanmış olduğun ürün ne kadar iyi olursa olsun genetik olduğunu düşünüyorum, çatlama oldu.