Ozgebudak canım az önce benzeri bi başlığa yorum yazdım.Ben 22. haftada detaylıya girdim o gün bugündür suyum hep üst seviyede.
30. haftamdayım.
2li testte down riski düşük çıktı,detaylıda her organı normal çıktı,yarık damak tavşan dudak vs bişi görünmüyor ultrasonda.Sadece suyum fazla.
Şeker yüklemesini de zamanında yaptırdım ve yüksek çıktı ona rağmen bebekte bi sorun yok dedi hem kendi doktorum hem detaylı doktorum.
Her gün ölçüm yapıyorum şeker için.
Erken doğum riski oluyor fazla suyun olduğunda ama doktorum bebek gelişimin normal dedi.Suyun fazla diye su içmeyi bırakma sakın dedi.Şeker için de zaten kendim bi beslenme düzeni oturttum diyetisyene gitmedim.Her ölçümde sınırın altında çıkıyor iekerim çok şükür.
İnternette hep en kötüsü yazıyor korkma.