Alakus_24 aşırı derece böbrek ağrısı beklendik değil kimyasal da olsa. İlk denemelerde enfeksiyon çok oluyor siz yine de doktorunuza danışın enfeksiyon kapmış olabilirsiniz. Kimyasal değil dış gebelik olsaydı hemen düşmezdi değer ve biraz daha yüksek olabilirdi böbrek tarzı değil aşırı kasık ağrısı olurdu korkmayın bence. Üzülmeyin de artık çok sık yaşanıyor. Kendinizi iyi hissedince hemen denersiniz.