nhdtmm merhaba kizlar sabah idrar testi yaptim adetime 3 gun var ancak ayaklarim sis ve kasik batmam var testte hafif cizgimi var banami oyle geldi ancak bi yarim saat sonra belirdi anlayamadim 🤦♀️🤔 https://hizliresim.com/vaNQzv
sebnemrah nhdtmm Olmasa hicbir turlu cikmiyor valla bana hic yalanci pozitif cikmadi hayalet cizgi bile cikmadi 5sene simdi cok.sukur aslan parcam karnimda insallah seninde bbegin karnindadir ❤
Caglaak nhdtmm teste göre var ama 5 dk gectikten sonra çıktı ise yarın ilk idrarla deneyin veya kan verin daha sağlıklı bir sonuç olur umarım bebegin seninledir
sebnemrah nhdtmm Bence hamilesin herkeste artis ayni olmaz idrarada ayni hizla karışmaz istersen kan testi ver ya da 1-2 gün sonra testi tekrarla