dileknisa Uzun zamandır burada ki msjlar okuyorum ama hiç giriş yspıpta soru soracağım aklıma gelmedi 😂🙈Zaman geçmiyor bir türlü ne zaman doğum yaparım acaba merak heyecan korku hepsi bir arada ❤️🙏
Busraoz SemaSalihh 41+5 mi🤭 Okurken fenalık bastı yemin ederim. Çoktan sezaryenle alınması gerekmiyor muydu?
Seherr esra1907 ay dün düğüne gittim tepindim durdum millet zor oturttu doğurucan diye eve geldim yine tık yok ben gittikçe sabırsızlanıyorum ya :(((
dileknisa Seda5892 erkekler daha geç geliyor galiba benim kız 38 de doğar dedi doktor ama hiç gönlü yok gibi
esra1907 Seherr ahahah ay aynı ben bende avmde dolaşıyorum teyzenin biri gel otur kızım göbeğin düşmüş sen doğrusun demişti. 😂😂 ama doğurmadım 🙄
SemaSalihh Busraoz normal doğum için bekletiyorlar pazarteside suni sancı ile doğumum başlatılıcak olmazsa sezeryana alınıcam valla bekle bekle bende sıkldım artık 🤦♀️
Guzelannee Bende 38+4 baya varmışız bende bekliyorum sezeryan olacam ama gün almadım daha doktor eylül başı gel gün al dedi bakalım ya doğarsa dedim acikde 24 saat doktorumuz var korkma dedi 😜devlet hastanesinde ancak böyle
Erenes Busraoz ilk bebekler genelde geç gelir ve zor olur rabbim biavazda kucagina almaya nasip etsin canım
Busraoz Erenes Hayalim en kolayından bir doğum kendimi bu düşünceye yönlendiriyorum. Bakalım sağlıkla gelsin de🙏🏻🥰