Ecrinbzkrt Merhaba! Güzel anneler anne olucaklar 3ay önce kurtaj oldum fakat adetten hemen sonra akıntım gelmezdı kürtajdan sonra adet biter bitmez akıntım başlıyor böle olan varmı normal mi bıraz tedirgin oldum sarı gelıyor bilgisi olan yardımcı olabilirmi bu arada gebelik düşünüyorum artık eger iyi birşey değilde ertelicem çünkü
Ecrinbzkrt baltacirahsan ya gebelik dusunuyorumda onun öncesı sarı akıntım gelıyor hanı hamile kalırsam bı rıskı olurmu sarı akıntı kürtaj sonrası normal bırseymı cnm ondan öle sordum suan hamıle degılım