Ceren_kuvvtts Bende hep böyle düşünürdüm. Hiç geçmezdi zaman. Şimdi doğdu da 3.5 aylık oldu bile😍 Ne kadar su gibi geçmiş meğerse😢 Hamileliğinizin kıymetini bilin. Bebeğiniz illa ki kollarınıza gelecek ama bir daha hiç onunla tek bedende iki can olmayacaksınız😍