NurBalkas
Selam arkadaşlarr 37 haftalık hamileyim.
3 gün önce peçeteye leke şeklinde kan geldi.
Doktora gittim bebeğin eşi aşşağıda olabilir dinlen 2 gün dedi iki gün dinlendim dün gece gene yine peçeteye geldi.
Doktorumda adet kanaması gibi olmadan gelme dedi.
Bu durumu yaşayanlar var mı?