Asena26 Kizlar doktor catimi yapti biraz dar dedi gelisimi de iki hafta önde kilo olarak normal dogum olurmu acaba suan 40+3 teyim
anneadayi-88 Asena26 benim de aynı şekilde 40 haftalık oldu bebeğim doktorum bugün kontrolde çatın dar doğum zor olur dedi. Bebeğin kilosu da 3500. 3000 in altında olsa deneyebilirdik ama zorlanırsın dedi sezaryen günü verdi 🤷🏻♀️
ogrenenefe Asena26 Asena26 3.500 üstü zor olur diyorlar ama yinede çatına göre doktorun en iyisini bilir canım