FSCMK
Kızlar Kayseri’de Doğum yapıcam hüma hastanesinde tek odaya mı çıkarıyorlar Doğumdan sonra yoksa bir kaç kişiyle mi kalıyorlar bunu merak ediyorum birde ebeleri felan nasıl acaba dün nst ye girdim ebesi iyidi ama Doğum yapanınız anlatabilir mi kontröllere felan gidiyorum ama hiç Doğum katlarını görmedim yardımcı olurmusunuz 😊