Ozgdnc bende ikizlere hamileyim hem yaşım var hemde ikizlerde yanılma payı yüksek oluyor ve birinde bir şey çıksa bile müdahale edilemiyor aksi takdirde diğerinide kaybediyorsun gibi nedenlerle hiçbir tarama testini yaptırmadım. Dr um 4 boyutlu ultrason kullanıyor ense kalınlığı burun kemiği vs ye kendi baktı çok şükür bir sorun görünmüyor. Ben kendi isteğimle 22. Haftada devlette detaylı ultrason a girdim yarım saat falan sürdü çok şükür orada da herşey yolunda çıktı, sadece kız zannettiğim bebeklerimin erkek olduğunu öğrendim detaylıda ufak bir şok yaşadık ☺️Dr. Um hiç perinatoloğa falan yönlendirmedi zaten kendisi de çoğu şeyi görüyor. Bence sizde detaylıyı bekleyebilirsiniz