as_af Benimde kapatiyor 31. haftadayim. Bayramdan once kasilmalardan yattim hastanede Yukari cikar diye motive ediyolar doktorlar allah hayirlisini nasip etsin bu saatten sonra cikan varsa yazsin
Bilge80 as_af ya ben hiç bu haftalardan sonra yukari çıkanı duymadım . Bana 13. Haftada teşhis koyuldu hala aşagida 24. Hafta bitecek
Sweetblonde88 Bilge80 benimde aynı 20 haftadan sonra yukarı cekilebilir dedi doktorum ama sezeryan yapılıyor bu tablo ile
Minedemir15 Bilge80 riskli die biliyorum kanama olabilir ilişkiye girmeyin diolar fazla yorulmayın erken doğum riski varmış
EvaRos Bilge80 kaçıncı haftadasınız? 30 gibi yukarı çekilme ihtimali oluyor ayrıca muhakkak perinatolojiye görünün
EvaRos Bilge80 detaylı ultrason yapıyor normal kadın doğumculardan ekstra +3 yıl özel eğitim alıyorlar bebek organlarına bebeğin suyuna plasentaya detaylı oalrak bakıyorlar