pinarim35 Kızlar 8 haftalık hamileyim idrar yolları enfeksiyonum çıktı ateşim 36,5-37 oluyor bazen 37yi de geçiyor doktor Cec 1000mg suda eritilen kapsülden verdi sabah akşam yarim kapsül eritip içiyorum. Ama hala ateşim oluyor ne yapmam lazım böyle durumla karşılaşanınız var mı 37 derece bebeğime zarar verir mi😢😢😢