Skn23 kardeşimin bi arkadaşı var adı eylül çok da şanslı bi kız. Ama eylülde doğmamış. Benim doktorumun kızının adı da Eylül. Ama gariptir bn de kimseye bu ismi beğendiremedm bi eşim bayıldı eylül eylül diyip duruyo. Eylül beşiği, eylülün şuyu buyu diyip duruyo. 😊 sonradan değiştircektim eşim istemedi hediyelikler falan da hazırlanınca kaldı öyle. Ama 2. İsim koyarak eylülü sen de koyabilirsin belki ben de 2. İsmi dahil ederim son 1 ay doğuma benim😊