Ozgemlym ben olsam gitmezdim yani omlarında anlamaları laızm bende Hamileyim o halimle otobüste aynı pozisyonda otur illaki ağrıların olur arada bir çıkıp biterse uzansan yürüyüş yapabilsen ama özel araç değil otobüs olduğu için zor bence bekle canım daha sonra illa ki görmeye gidersiniz ne olursa olsun riske atma