Merhabalar hepinize kızlar,ahhh sigara diyorum bende...1 pakete yakın içerdim öğrenene kadar ki bildiğin tiryaki boyutundaydım.Şöyle söyleyim Sigara içmek için yemek yerdim,hayatım sigaraya odaklıydı.. öğrendiğim gün bıraktım ama bana sorun o ilk haftayı,ağzımda yaralar çıktı,yastık kemirdim resmen sinirden,sigara içmeyenlerin ne saçma hayati varmış ya dedim,çok zorladı çok.Eşim içiyor,bütün arkadaşlarım içiyor,eşim içtikten sonra elini kokluyordum o derece taa ki kalp atışını duyana kadar arkadaşlar gerçekten kafada bitiyor,şuan bu minik can benimleyken yapamam doğsun,emsin inşallah sonra varyaaa 😂😂😂 Biraz sabır,inşallah hepimize tiksinti gelir,nefret ederiz hiç başlamayız bir daha da 🙏🏻