Emineozdmrrr merhaba ben 19 haftalık hamileyim 17. Haftadan beri bebeğim çok hareketli olduğu için hissediyorum ama son 3 gündür hissetmiyorum iyimi degilmi diye telâşlandım normalde gün de iki 3 defa hareketlerini hissediyor hangi kısımda olduğunu biliyodum şimdi çok sakin normal mi acaba yada doktora gidip baktirmalimiyim