Melihadur ben de sizinle aynıyım 40+1olduk ve bebeğim iri her geçen gün büyüyor .Suni sancıya bile razıyım ama hiç açılma olmadıktan sonra ne fayda.Umudum kalmadı normal Doğum için ama nasip diyorum Bebişler sağlıklı gelsin yeterki .Hem iri bebeği 30 dikişle normal doğurmakla sezaryenin çokta farkı olmaz diye düşünüyorum 🤔