Fndsvg Merhaba hanımlar, bir sorum var lütfen bakın pregnom kullanıyordum takviye gıda doktorum bitince vifolic verdi ve ne zaman içsem kusuyorum acı acı bu durumda Olan var mı?@@@
Fndsvg Evet 👍 Bana doktorum her gittiğimde hapım bittikçe tekrar aldırdı. Artık bırakayım diye düşünüyorum kilosu da gayet iyi sanırım problem olmaz