Mutlu_E İkizlerime hamileyim, bi indirim zamanı hamile olmadan avent biberon almıştım biri plastik biri büyük cam şimdi ikizlerim olacağı için biberon almam gerekiyor Acaba evdeki aventlerin aynısından mı alsam ? Yani biri küçük plastik diğeri büyük cam, yoksa bitane küçük alsam yeter mi evde ki büyük camın yanına ilerde mi alırım ?
Superfreshlerim Mutlu_E canım bende ikizlere hamileyim, iki tane küçük cam aldım, sonra olan ihtiyaca göre alırım diye düşündüm
Mutlu_E Superfreshlerim bende 60 ml lik plastik var acaba 1tane daha mı plastik alsam yoksa 2tane küçük cam mı alsam ? 🤷🏻♀️😀
DiCeCa Mutlu_E canim Cam biberon daha saglikli, alacaksan bi tane daha cam al Bence ☺️ Bende simdilik bi tane cam Avent aldim büyük olanindan. Artik kullanirsan dogduktan sonra neye ihtiyacin olur daha iyi bilirsin. Ama ilk etapta Cam al derim ☺️
Superfreshlerim Mutlu_E ben küçükken cam kullanmak istedim, cam sağlıklı fakat ağır ya küçükken zaten biz vereceğiz kendisi içemeyecek o yüzden ağır olması sorun olmaz diye düşündüm, kendisi içmeye başlayıncada başka büyük alırım
DiCeCa Mutlu_E aynen canim, en dogrusu o olur. Ha bebek büyüdükten sonra cam eline alamaz diye plastik biberon‘a gecersin ama kullanabildigin kadar cam kullan, en sagliklisi en temizi o☺️