Ozlem_aybars Merhaba sevgili anneler allah nasip ederse eylülün sonunda doğumum var ve malum sonbahara denk geliyor sizce bebeğime nasıl kıyafetler almalıyım ilk bebeğim olduğu için tecrubesizim bana yardımcı olurmusunuz lütfen kış ayındada dışarı çıkamam bebek yüzünden
minikkurabiyem2019 Ozlem_aybars benjmde ekimin ilk günleri canım aramızda cok yok ben yazlık urun almadım simdi olsaydı atlet corapla bile dururdu ama eylül sonu serin olur hep tulum alt üst takım aldım yelek muhakkak al önü kıs zaten
ErenArden Penye alt üst takımlar hastane çıkış setleri sizin işinizi görecektir diye düşünüyorum ben o şekilde planladım zaten kış olduğu için evden çok fazla yenidoğan bir bebeği çıkarmayı düşünmüyorum çıkarıncada astronot tulum yada kalın battaniyelerle destek alırım
ozg96 Bence ince şeylerler az alın ekim den sonra soğuklar başlar kışlık mont üst al pijamalar çoraplar benimde pek bilgim yok ama biraz biraz alın herşeyden 🙂