Ankebr 16 gün önce şehir hastanesinde spinal sezaryan ile Doğum yaptım. Allah hepsinden bin kere razı olsun tüm Doğum ekibi ve çocuk doktoru çok iyiydi. Her türlü konuda çok yardımcı oldular. Kontrollerim de buradaydı. Eşimin ben sancı çekerken doktorlara ters davranmasına rağmen o an ki telaşla doktorlar çok iyiydi eşime karşı bile.