Lale00 XMery plastik olan bpa icermiyo , cam olan cok cabuk kiriliyor. Plastik olani almani tavsiye ederim sahsen onu tercih ettim
Deniziimmm XMery canım plastik değil özel bir maddeden zararsız biberon tabikide cam olmayan 4 gün oluyor doğum yapalı çok şükür sıkıntı yaşamadım tek pişmanlığım aventin sağma makinasını önce alsaydım keşke gece eşimn aramadığı yer kalmadı sonunda bulmuş ve sağma saydım göğüslerim fenaydı....sonrasında memeye geçtiğinde sıkıntı olmuyor emiyor
Ozge3747 XMery Ağır olsun çocuk sanki kendisi mi tutacak? Bence sağlıklı olması herşeyden daha önemli
Superfreshlerim XMery canım yeni doğduğu zaman zaren biz veriyoruz kendisi içemiyor diye ağır olarak yazılan yorumları dikkate almadım açıkçası camın daha sağlıklı olduğunu düşünerek cam aldım ama büyüyüp kendi içmeye başladığı zaman cam tehlikeli olabilir o zamanda başka alırım diye düşündüm
Htcglgnaksy XMery canım sen tutuyorsun zaten plastik çok ihtiyaç olursa ilerleyen zamanlarda kullanırsın cam kadar sağlıklısı varmı
Deniziimmm Superfreshlerim canım çok ama çok memnunum evet elektrikli olan canımı da yakmıyor çok ama çok rahat ilk alınacak bişey ki olmasaydı napardım bilmem 🤦
Superfreshlerim Deniziimmm çok teşekkür ederim, benim ikiz gebelik, erken doğum riskimde var, almam şart diye düşünüyordum, çok sağolun bilgilendirme için
Deniziimmm Sbl_U canım 550 TL ye almış eşim gece növetci eczaneden başka yerde nedr ne değildir fiyat bilmiyorum ama bize acil lazımdı