Nesya <a href="https://hizliresim.com/6DvRO0"><img src="https://i.hizliresim.com/6DvRO0.jpg"></a> Sizce nedir cinsiyet doktor haftaya biraz daha büyüsün öyle dedi ama merak işte 😁
Deletedmom277 Nesya Canım hiç belli olmuyor ayrıca 11 haftaliksin bunu doktor bile göremeyebilir. Yani çok erken.
Asrinayaz Nesya bn 14 haftalık oldum hala sölemedi doktor senin erken ve küçük bnce daha yanılma payı çok olur
Nesya Deletedmom277 evet yaa cuma tekrar gel ozmana belli olur dedi hatta bi parça tatlıyla gel hareket eder daha net görünür dedi
Aycan16 persembe gunu gidicem bende cinsiyeti kesinlestirirz dedi doktorum ama gecen hafta erkege benzetmisti 12+5 olucam persembe gunu :)