nalan28_ Teşekkür ederim canım , dikişlerim için başta antibiyotik vermişti zaten hep yattım kalkmam yasaktı birde vajinal jelim vardı onu kullanıyordum progestan gibi seninde vardır büyük ihtimal , onun dışında bişey yapmadım birde dediğin gibi suyum bittiği için bebek alındı dikişlerle alakası yok ☺️