Tugce20 doktorum 2. Trimesterde her türlü işlem olabilir bu ağrıdan bir an önce kurtulalım iltihap enfeksiyon olmadan dedi. Ben birde kan sulandırıcı iğne hap kullanıyordum onun etkisini geçmesini bekledik izin kağıdına yapılabilecekleri yazdı on kere sordum tabi bebek için risk yok dimi diye yok dedi. Kadın doğumcun problem yoksa izin kağıdı veriyor zaten. Onayı olmadan olmaz. diş hekimim de sadece kanal yapamam röntgen gerekliymiş onun için. Şükür iyiyiz şimdi. İkiside hep doktorumdu senelerdir güvendim başka doktora gerek duymadım. Şükür iyiyiz şimdi . Diş ağrısı geçen bir şey değil umarım sizde çözüme ulaşırsınız🙏🏻