Mudurehanim 27+5 im bugun kontrole gittik doktorum amniyon sıvısını biraz az buldu iki hafta boyunca kullanmam için iğne verdi bir de kan ilacımı günde 2 e cıkardı böyle bir durum yaşayan var mı?
GulsahMulayimDastepe Mudurehanim ben şuan 35. Haftamdayım, aynısını bana da söyledi ama son zamanlar diye ilaç vermedi sanırım. Havuç ve Havuç Suyu İyi geliyormuş, birde bol bol su içecekmişsin. Az su içtiğinden de kaynaklanıyormuş.
Mudurehanim GulsahMulayimDastepe sizin az kalmış sağlıkla kucagınıza alırsınız inşallah erken dogum olmasından korkuyorum bende doktorum takipte kalalım dedi
gulsahdiler Canım aynı problem bende vardı yaklaşık 32. Haftama kadar da öyle söyledi bu arada içtiğim suyun haddi hesabı yok yine de düzelmiyordu yanş su içmenle alakalı değil yapacağın tek şey sabah akşam bir bardak havuç suyu ama taze sıkılmış İnan ben sadece 10 gün içtim ve inanılmaz ama düzeldi şuanda çok şükür hiç bir sıkıntı yok dediğim gibi havuç suyunu iç söylediğim gibi biran önce suyun normale girer 😊
Mudurehanim gulsahdiler cook tesekkürler canım suyuna hemen bugun baslıycam normalde de günde 3 lt su içiyordum zaten demek ki etki etmemiş inşallah benimde düzelir
GulsahMulayimDastepe Mudurehanim kıyamam olsun ya sıkıntıya girip bebeği de strese sokma sen. Vakti zamanında gelir elbet. Havuç suyu dene derim
gulsahdiler GulsahMulayimDastepe valla kuzucum bende de yoktu mecbur aldım yoksa ne yaparsan yap havucun suyunu başka türlü çıkartamıyorsun blendırdan geçirim dedim yine olmadı artık mecbur aldık 😂