Milos Kızlar dünden beri çok kötü gaz sancim vardı önce midede başlasın bağırsak derken her yerine indi eşim işten çıkınca acile gittik tahlillerim temiz enfeksiyon flan yok dedi serum verdi gönderdi 19 haftaligim bugünde haftasonu bebeğe bisey olmuş mudur gazdan mi hissedemiyorum acaba hareketleri pazartesi ilk işim kalk atışını dinlemeye gitmek olacak
Eagle564 Milos bebeğe bişey olmuyor ancak bende de o haftalarda çok olmuştu baya miğdeme çıktı gaz. Ama inan yapılıcak bişi yok ben soda falan içtm biraz rahatlatmıştı