Tuh aynı durumu ben cuma günü yaşadım 35 haftadayken hastanede şaka gibi 16 / 9 çıktı tansiyonum doktor akşama kadar kalıp sık sık ölçmemei idrar tahlili yaptı protein kaçağı var mı diye 14 /8 oldu sonra tansiyonum ben kalmak istemediğim için eve gidebilirsin ama kesinlikle sık sık ölçmen lazım yükseldiğinde gel dedi bende eve geldim 12 kadar düştü heyecan paniktrn çok çıkıyor hastanede de 🙄 şimdi sık sık idrar tahlili yapıyorum 24 saatlik ve günü birlik yaptırdık 3 kez bakalım pazartesi tekrar vereceğim idrarda sıkıntı çıkmadı sürece bişey olmuyor gönlümüzü ferah tutalım inşallah 🙏