irmtrn Son 34 benim de.. ilk defa bugün nst ye girdim, sancım çıkmadı. 2-3 hafta durur bebiş dedi. Bi iki eksik kaldı. Onları halletmem lazım. Mide bulantısı başladı biraz, ara ara istifra da ediyorum. Hareketlerim de çok kısıtlama yok ama uyumak zorluyor baya. Sağlıkla gelsinler başka bi şey istemiyorum🥰🥰
Esmaanur34 Bizde son 38 dün üşüttüm sanarak hastane ye gittim belden kasıktan giren sancilarla bebeğim de kasılıyor du ve gittiğim de nst de doğum sancım rahimde yumuşama ve 1 buçuk cm açılma çıktı. Bilmiyorum ne kadar dayanır şuan sancım yok evde yatıyorum 💕☺