Deryannc
Kızçeler 13+5 deyiz hiç bulantı aşerme olmadı bu iyi bişey mi kötü birsey mi sizin asermeler ne zaman basladı. Birde inanılmaz bel ağrısı var sizde de var mı
Gulsahanne
Çok normal canım. Gebelikten gebeliğe değişiyor benimde hamileliğim çok rahat geçiyor şükür. 20.haftadayım bende bel ağrısı çok normal iğne batırıyolar sanki. Ama normal herşey 🙏🏻
tubaaayazgiii
Bende 13 haftamdayım bel ağrısı mide bulantısı ve yorgunluk hala devam ediyor tabi göğüs acıması da var ama bence de normal 🙃