Tugba1234 41+1 oldum hala ne sanci var ne başka birsey ne yapacağımı bilmiyorum yarin kontrolum var büyük ihtimalle yatıracak doktorum suni sanci verip saat basi açıklık mi kontrol edilecek psikolojim alt ust oldu dogum korkusu varken şimdi niye doğmuyor korkusu sardi caresiz kaldim benim gibi olan var mi karnim sabaha kadar kasılıp duruyor taş gibi oluyor onca eziyet cekip sonra sezaryen olmakdan da korkuyorum 😢😥😥😢😥
Tugba1234 Haree amin Allah razı olsun sabaha kadar kontrol ediyorum hareket ediyor mu diye Rabbim dogumunda hayirlisini nasip etsin ondan korkarken simdi hic dogmuyor🤦♀️🤦♀️