Meron aylin81 sigortan yok mu bende Düzce çağsuya gidiyordum Mehmet fadıl beye 60 tl veriyordum şuan Bolu İzzet Baysal devlete başladım normal Doğum istediğim için
aylin81 Meron bende Ayşe hanıma geliyordum. 60 liraydı. Ama Şafak bey vip imiş. Doçent olduğu için fiyat böyleymiş
Nurdan14 aylin81 bende şafak beye gidiyorum. Çok memnunum. Normalde hastane de normal ve sezeryan fiyatı ne acaba ? Şafak beyin de ikiside aynı fiyatmı normal sezeryan değişmiyormu ? 😳
edkaslan Nurdan14 şafak beyin normal doğumla sezaryen doğum farklı. Ben ilk geldiği hafta gittiğimde sormuştum daha yeni geldiği için ücretler net değil ama normal doğum 3000₺+ oda ücreti. sezaryan doğum 2000₺+oda ücreti demişti hasta kayıt.
Nurdan14 edkaslan sezeryanın daha fazla olması gerekmiyor mu genelde öyle oluyor ama bunda tersi mi olmuş 😊 bende sormayı unuttum daha doguma var sorarız elbet diye ama merak ediyorum tabi
edkaslan Nurdan14 evet bunda tam tersi. Ve şafak bey bana çok normal doğum yanlısı gelmedi. İlk doğumsa uzun sürer 11 saat falan beklersin dedi. Hiç normal doğum yanlısı gibi davranmadı.
Merveee123 Aysimahiranin_annesi merhaba. Bende gitmeyi düşünüyorum da Muayene ücreti nedir? Ve memnun kaldınız mı doktordan?