mercan2020 2 gündür hastayım öksürük burun akıntısı halsizlik Boğazlarımda çok ağrıyor ne yapabilirim..
Akademisyenanne mercan2020 ben de acile gittim iki gun once parol icin dediler. Gunde iki bardak zencefilli ihlamur ve parolla iyilestim. Bir de mandalin cikmis. Ondan alabilirsiniz. Cok gecmis olsun🙏🏻
Gizemciim mercan2020 ben sadece boğazım için bal yutuyorum sabahları. akşam da az limon damlatıp ıhlamur içiyorum çah bardağıyla. sıcak ıhlamurun üstüne tatlı kaşığıyla tereyağı atın eriterek için iyi gelecek 👍 burun akıntım ve öksürüğüm bunlarla azaldı geçmiş olsun 🙏
Melekmehmetmadan Bende ayniydim doktorum bişey yapamayız soğuk suyu az iceydin dedi 😂ılık şeyler tüket dedi nane limon içtim adaçayı iyiyim biraz öksürük kaldı
berilzumrut511 Melekmehmetmadan ama bitki çayı içmek hamileyken iyi değil bir doktoruna danışsa daha iyi olur
CinarBaykal Melekmehmetmadan aman diyeyim canım adaçayı çok tehlikeli vajina duvarında yumuşama yapabiliyor allah korusun düşük bile yaptırabilir bitki çaylarının gevşeme etkisi vb sebepleri ile önerilmiyor benim doktorum sadece ıhlamura izin veriyor
Elifasya mercan2020 bende oyle etkilenmek te var birde dogum yaparsam ve bu grio bogaz enfeksyonu ilerlerse bebegimi uzak tutarlarsa diye de korkmuyo degilim. Inss hemen iyilesirim
mercan2020 Elifasya inşallah geçmiş olsun.limonata yapıyorum, kuşburnu zencefil kaynatiyorum doğal destek olmaya başladım dinlenmeye çalışıyorum.
Elifasya mercan2020 yalniz hamilelikte bitkiseller biraz riskli kac aylik hamilesin ben hic kullanmamistim düşük riski var diye ama son gunlerim simdi
poncikella3 Ben de griptim 3 4 günde atlattım şükür kendim de hemşireyim ıhlamur içilebiliyor diye biliyorum. Ihlamurla parol tabletle geçirdim gitti ☺