_hkubra Ben kadın doğum uzm. Bülent bey var ona gidiyorum , gayette memnunum bende farklı hastaneden geçiş yapmıştım egepole. Normalde 81 tl idi bu haftalarda 105 yaptılar muayene ücretini işte. Doğum bilgiside 3 gün önce aldık 3.100 içerisinde ;
oda süslemesi - bebekle 10 poz + doğum cd’ si. - 1 adet refakatçı - bebeğin çocuk doktor bakımı - epidural ve spinal başka aklıma gelmedi şuan onlar dahil denildi.
Orda gökalp beyde var onuda çok duydum ama gitmedim tavsiye ederim gene 🙏🏻