Kovaburcu Anadolu yakasında normal doğum yanlısı bir doktor önerebilirmisiniz 6.aydayım artk bir doktor bulmam gerekiyor ücreti hastanesi farketmez iyi olsun yeterki
Mercan46 Ben ilk doğumumu tim Kovaburcu ben ilk hamileliğimde timuçin timuroğluna gitmiştim normal doğum oldu benim şu anda kendisi Kadıköy kızıltoprak medicana da internetten araştır istersen muayenesi 200 galiba şu anda
aslimutlu1 Kovaburcu ben eray balcana gidiyorum . Cok memnunun 🙏🏻 Bagcılarda hastanesi (yaman cerrahi tıp nerkezi ) 60 lira muayene ücreti
Anneyimki Canm benm ilk dogumumu şükran türk yaptırmıştı. Kadın aşırı normal dogum yanlısı. Günüm geçti yalvardım sezeryan için hayır dedi olmaz çatın müsait bebegin pozisyonu müsait asla yapmam dedi. Kilolıydum baya bide başka doktor olsa hiç ugraşmaz. Bide besmele ile falan çekti çocugu.. Ben bagırdıkça yapabilirsin kızım sana güveniorum galan demiştiii. Yaaa cok iyiydi qma şuan bnm gittigim hastanede degil sen araştır internetten pendik yüzyıl yada bölge hastanesnde olabilir. Şükran türk
Kirmizibaslikli Uskudar yunus emre hastanesi nazan doktora gidiyodum normal dogum seven bi doktor bana cok israr etmisti muayene suan 125tl sgk istersen bi gidip taniş